Issadissas Blogg

Issadissa iakttar och kommenterar samtiden

Att ha medelklassbarn är en dyr hobby #blogg100

with 2 comments

Eftersom jag kom hem från London mitt i natten och nu har försökt bringa ordning i det kaos som ett hem som negligerats under en längre tid utgör, så kommer jag idag bara att skriva en lista över ämnen jag kommer att beröra den närmaste tiden.

1. Det är lyckat att organisera sig – om att åka på astma- och allergiläger med familjer i samma situation och med experter som delar med sig av kunskap

2. En vecka utan mobil – en prövning. En riktigt prövning.

3. Alexander McQueen-utställningen på Victoria & Albert.

4. Medelklassbarn, en kär och dyr hobby.

5. Så har Blondinbella krönikerat om sin weekend i the Perfect Guide. Minst lika roligt som Frida Fahrmans drapa.

6. Det blir nog något mer allmänt om London också.

7. En hyllning till Uniqlo. Filippa K för fattiglappar.

8. Återkommer till lycka, missmod och arkitektur.

Written by Issadissa, webbtanten a.k.a. Eva Adeen

april 12, 2015 den 11:57 f m

Publicerat i #blogg100

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Det är så sjukt… men jag ser så mycket fram emot din beröring av blondin bellas krönika. Sjuktochfel men så vansinnigt roligt.

    belsebubba

    april 12, 2015 at 3:18 e m

    • Åkej! Då ska jag se till, så gott jag kan, att göra den närläsningen intressant. Tack för hejarop. Underbart.

      Issadissa, webbtanten a.k.a. Eva Adeen

      april 12, 2015 at 8:06 e m


Kommentera

